oturdag !

den ända anledningen till att jag inte skrivit är för att jag inte har haft tid , det e inte för att jag inte orkar bara så ni vet men aja har haft världens oturs dag idag! igår så hade jag träning utomhus såklar då och i morse upptäckte jag att min väska var borta och ja ba: jävlar var e min väska och sen kom jag på att jag hade glömt den på fotbollsplanen så pappa och jag sjundar hos till fotbollsplanen och kollar om den ligger där men neej såklart gör den inte det så då ringer mamma vaktis, kanslitet , alla verkligen men ingen vet nått och grejjen var att jag hade plånbokén & nyklarna i väskan och i plånboken hade jag legg och bankkort -.- hehe osmart att ta med till träningen lxm så då måste pappa åka och köpa nya lås och byta ut dom hemma och sen skulle vi hämta upp minora också men då kan vi inte det för vi hann inte och då blir det jue trubbel för minora för ingen buss gick aa men hon löste det iaf , och sen hände det lite till saker , men !
det finns jue alltid ett men :)
för 30 minuter sen hittade jag mina nyklar i min jackficka :D haha lite tur iaf elr hur ?
jobbig dag :(
/malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0