horoskop.. ?

till i morgon var svenska läxan att ta med ett horoskop.
men jag vet inte om jag kommer till skolan i morgon..
känner mig ganska dålig just nu,
men i allafall om jag går till skolan i morgon ska jag ta med mig dom här två horoskopen:


Skorpionen - dagens horoskop

skorpionen - dagens horoskop

Andra hjälper dig mer än gärna nu. Berätta om dina förhoppningar inför framtiden. Lyssna på råd.

Skorpionen - veckans horoskop

skorpionen - veckans horoskop

Att vilja bli omtyckt och accepterad är naturligt. Men det är ett tillstånd som gör det alltför lätt att vilja ge löften man inte kan hålla. Du måste vara medveten om de förväntningar du skapar i andras hjärtan och sinnen. Det är bättre att ligga lågt den här veckan och låta andra bli överraskade över hur bra allting blir till slut.
/minora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0