uppsii!

hejsan bloggen , andledningen till att jag inte skrev igår var för att jag hade fullt upp ! plus att när jag skulle skriva igår påkvällen så dampa internet så  aa ...
men jag kan berätt vad ja gjorde igår :)
på förmiddagen så åkte ja till täby med sara nån timme . sen på eftermiddagen så gick ja till ella . ellas lillebrorsa skulle ha nått spök kalas och då skulle vi skrämma dom . vi var typ 5 -6 stykna från klassen  som skrämde . haha det var as kul men dom vågade typ inte visa att dom blev rädda men det bleeev dom! xd
sen så behövde jag därifrån vid halv 7 tiden för familjen skulle bort till några , så ja fick gå från ellapark till skiftesvägeen! det var as mörkt och kallt och tyst och så e det långt och plus att jag inte hitta .. xd
men det var tråkigt där jag var så jag gick och mötte sabina och vi gick till william där felix också va och kolla på film ;) och sen kom ja hem vid 11 och då dampa internet . haha japp det var min långa dag igår . idag ska iaf plugga några timmar och sen blir det julmarknad inne i gamla stan med familjen . pussss malle

och så till sist min outfit . kmr nog byta om sen igen när jag åker på julmarknad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0