suuuuuuuur!

asså jag e as sur !
jag fick ett bankkort i födelsedags present elr asså vi skulle beställa ett
så igår så tog mamma hem massor med pappren som jag skulle skriva på men min namnteckning
och så skulle jag skriva min namnteckning i en avlång ruta och det man skriver iden kmr på kortet
och åhhhh jag skrev as fult , asså jag övade på ett papper innan och då blev det as bra men sen när ja skulle skriva på pappret så ville jag lxm att det skulle se perfekt ut så ja gjorde det långsamt men aa.. det blev as fult iaf så mma tog hem en ny idag men det blev lika dåligt idag med så jag får stå ut i 5 jävla år och se på den dära jääävla namnteckningen
/malin lindqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0