bowla med barndomsvännerna :)

hejsan , hemma från skolan nu . jag måste börja städa nu och så för jag ska ha en tjejmiddag :)
fast först ska vi mötas vid bowlinghallen. sen åker vi hem till mej och äter och seen ska vi se på väääääärldens läskigaste film haha alla kmr typ att sitta och skrika , haha . filmen heter my bloody valentine .¨jag lovar att vi kmr ha det as roligt iaf ;)




barndomsvännerna:
Minora - lärde känna henne när hon började i mitten av sexårs och sen gick vi i samma klass 4-5:an men vi var med varandra hela tiden 1-3:an också ;) och nu går vi i samma klass

Matilda - vi gick på samma dagis när vi var 2 elr 3 kanske och sen så gick jag på ett annat dagis(kyrkis) och sen börja jag på samma dagis igen när jag var 4 5 elr nått och sen är det samma som med minora att vi inte  gick i samma klass i 1-3:an men 4-5:an :) och nu går vi åckså i samma klass

Sabina - vi gick på dagis tsm när vi var 4 -5  år och sen gick vi i samma klass sexårs till 5:an och nu håller vi kontakten fortfarande:)

Sara - vi gick på samma gympa när vi var 7 8 9 kanske och sen har hon gått i min paralellklass 1-5:an och nu går vi på samma fotboll :)

Rebecka - vi har känt varandra sen vi var 1 år , vi lärde känna varandra pga att vi var grannar. hihi. och så gick hon i min paralell klass 1-5:an och nu går hon i min klass :)

vi blir 6 st ikväll och det kmr blii bäst ... hoppas jag ;) <3

/malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0