maliin häär

heejj . idag vardet  vell som vanligt i skolan .. men efter skolan så åkte jah och minora och sandra till täbban :) . vi skulle köpa present till johanna :) kan jue inte säjja vad jag köpte för hon kanske läser mitt inlägg :/ :P men iaf det var as kul i täbban idag . hahha . jag fällde minora typ varannan sekund . och sen typ så skulle minora pröva en vit bikini underdel , som hon hade letat efter jätte längge . haha så råkar jag trampa på den och smutsta ner deen . hiihih . men iaf så köpte ja lite grejor till johanna . FÖR HON FYLLER ÅR I MRN . GRATTA HENNE. och så köpte jag en parfym till mig och ett rosa nagellack :) orkar inte lägga in bilder på vad jag köpte men lägge rinte lite andra bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0