helgen

hej sommaren ?
idag har jag kommit hem från gympa läger ! det var faktiskt jätte kul !!
Lördag: 13.00 började själva lägret. vi typ värmde up mm.. vi vi körde 6pass! efter det körde vi nån aktivitets grej :) haha, mitt lag vann ! xd sen middag, pizza!
sen skulle vi kolla på film. men det var såå tråkig så jag, michelle, hana, julia, frida, camilla, sonja nån mer ? gick och gjorde andra saker xd
alla somna typ vid 12.30
Söndag: grupp 1 var tvungna att ta fram frukosten "/ det var typ bara michelle, hanna å camilla som gick upp i början fast sen sa marcus å gunta att dom som inte har gått upp på 1min hamnar i duschen :S haha. jag  å julia fick typ panik och gick upp hen frida ville inte lägga ifrån sig sitt täcke så hon hamna i duschen XD
sen hade vi flera pass..
jag, michelle, hanna, julia, frida å camilla vill följa med och hämta lunchen för att vi skulle kunna gå till ica xd så så vi 6 tjejer + två "stora" tränare klämde ihopp oss i en pytteliten bil ! xd hah. pallar inte berätta mer.. ;P
eller joo, alla fick en turkos färjad t-shirt där det stog TÄBY GF
orkar inte ladda upp några bilder nu..

sen var lägret slut. då hade jag typ nån släckt middag. har precis fått en ny kusin :)  a girl !
ska vara med underbaraste julia i morgon ! :)
puss å hej / minora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0