johanna sandra malin<3

helluu <3
idag fyllde min brorsa årr .. han fyllde 9 och var typ skit stolt-.- men iaf så fick vi typ gå upp klockan 7 och vi hde sovmrn till 5 i 9 -.- . men sen så cykla jag och matilda till skolan och vår första lektion var träslöjd. haha det var askul för johanna råkade spilla ut typ en hel målaburk över hela golvet XD haha det var kul och sen så spillde hon målafärg över hennes nya vita byxor :( det var inte lika kul . sen hade vi svenska , och efter dte hade vi idrott , vi skulle springa mörtsjöspåret , och jag och sandrakom delad 2 :) älskar dej sandra .  sen hade vi SO och sen hade bi bild men vi hade typ bild i 10 minuter tror jag :D så vi fick sluta 45 minuter tidigare :D efter skolan så åkte jag jojjo swajt hem till johanna och passa hennes gulliga lillasystet :) hihih se köpte vi glass och åt popcorn och såg på film :) imrn får jag min DATA :) LOVE/malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0