homee!

hej allasammans ! :)<3
nu har jag kommit hem från Ystad! det var skit kuul där !! :D hhaha..
jag orkar inte berätta llt som har hänt för det skulle ta timmar .. xd men lite :)..

Fredag: 09.21 gick tåget till ystad. det tog flera timmar att åk dit. när vi kom fram fick vi veta vart vi skulle skova mm..
jag sov i samma rum som camilla, hanna å julia ! :) bästa rummet! efter ett tag gick vi ner till stranden och tog lite bilder och kände på vatttnat ! skit kalt. vi bode typ 50m från stranden å vattnet! underbart.
21.30 hade vi förtröning i fristående

Lördag: vi tävla tidigt på morgonen. vi var i pool 1. det fans 3 pooler.
det gick jätte bra för oss i tumbling och i fristående. men när vi kom till hopp så var det en tjej som vägra på tzockan:/ men alla andra varv på trampett var skitsnygga!! alla typ spik SINNA LANDNINGAR!! om vi inte hade haft vägringen så skulle vikommit till final... men men.

Sndag: finalen gick..
tåget gick hem på kvällen.
vi kom hem skitsent..

idag: idag var en jobbig dag! vi sprang mörttsjöspåret ! : /  jag tyyp dog! var så trött!
jag har värkligen varit skittrött idag!! inte såå konstigt kansk.
det var kul att träffa alla kompisar. men förlåt om jag kanske inte var så rolig idag i skolan! ( trött xd )
ska ha gympa på kvällen.. :)
BILDER:

                 

/minora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0