haha

heejjj ! nu är det malin här , jag har inte kunnat blogga på jätte länge men det var för att jag har varit på mitt landställe i en vecka och sen i göteborg i en vecka , visstvisst så hade vi en data där vi  var men vafan det e sommarlov och jag villle inte sitta och blogga , kanske kan man göra det på kvällen men jag pallade inte så jag tänkte att jag kunde blogga när jag kom hem , och nu e jag hemma ! :)
asså ni kommer nog inte orka läsa om jag skriver vad jag har gjort dom här veckorna så jag gör det lite korrt

lördag 13 juni - onsdag 17 juni: sabina är meed mej på mitt landställe och vi badade solade och shoppade :) sen på onsdagen tog sabina flyget hem . bilder kommer sen

torsdag 18 juni - lördag 20 juni: på torsdagen så kommer mamma & pappa upp och mina brorsor  , och på fredagen var det jue midsommar :D och på lördagen åker vi till göteborg :)


lördag 20 juni - lördag 27 juni: vi hade ett as bra väder , och jag hoppas att jag har blivit bruun xd hih , vi sola typ hela dagarna och sen kom ludvigs flickvän till oss m. familj och en annan familj kom oxå . och sen har vi gjort annat oxå :)

lördag 27 juni kväll: sara kommer till mej och hon sover hos mej , för på morgonen hade vi fotbolls cup  vi kom till final och det blev straffar men vi torska :(  vi hade cuppen iofs sönddag 28 (idag) men aja ;)

jag märkte att det inte blev så lite text nu haha , men jag bjuder  på lite bilder iaf :) /malin 
P . S . jag och sabina tog as många kort men hon tog det med sin kamera och hon e inte hemma nu så jag lägger in dom när hon kommer hem :)  ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0