grattis!

hejhejhej!
idag fyllde min brorsa 1år !! :) grattis! <3
vi skulle ha ett kalas för honom, men han var sjuk "/ han hade kräkts å haft 39,8 graders feber under natten.
sover hos pappa idag. orkar inte åka hem till mamma nu..

imorgon åker jag till landet.
på tisdag den23 åker jag till canada, sen new york. är där i 2veckor.
sen när jag kommer hem åker jag direkt till ingmarsö (landet) och är där i två veckor.
malin kommer ut den6juli-10 :)
sen är jag hoss pappa i två veckor.. vet inte om vi ska åka nån stans eller vara hemma.
sen ska jag å mamma kanske åka till gottland å sola å bada! <3
detta innebär att jag inte kommer kunna blogga så mkt..
men jag lovar att jag hinner slänga in nått inlägg här å där :) det finns säkert nått data café i canada och i new york! men vi har inga datorer på landet.
aja, kommer sakna många !! <33
puss å hej från minora! :)

jag på lander 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0