fredag

.. jipppy , dte e frdagn ! idag fick vi sluta en och en halv timme tidigare :D vet inte vrf men det fick vi :) efter vi hade fått slutat tidigre så gick jag jojjo swajt axel mörling lundberg fabbii och nån till tror jag och spela fotboll i gympa salen :D mohahha jag tog bollen av axel många grn ! men han fällde mej en gång -.- ;). vi typ spelade en halv timme tror jag och sen tog jag och jojjo och swajt bussen till täbban . vi mötte sara elle och carro där oxå . sen typ efter ett tag så gick jag jojjo och swajt till fotollbsplanen och spela fotbollmednågra killar vi typ inte kände iaf inte jag men dom gick typ i milsten och där gick sandra förut . efter vi hade varit med dom så kom sara elle och carro och vi bytte om till fotbollsträningen . men jojjo och sandra kollade typ bara i 5 minuter elr nått men dom skulle kollat längre om lukas var där :P hihi jojjo <3 lukas :)
vet inte vad ja ska hitta på ikväll . frågade jojjo om vi skulle gå ut och göra nått och typ ringa några men hon orkade inte :(

HARE BRAAAA <3
/ malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0