.

hejsvej!
malin har juu redan berättat allt som hänt idag! ;) det har faktiskt varit en rolig dag idag!!

På gympan var det typ "avslutning". men vi kommer ju endå träna 1-2 ggr i veckan på sommarlovet! xd skojsit!
I slutet fick vi äta massor med chips å läsk vi orka =) och så delage mican ut priser som tex. årets kämpe, årets fegis mm. jag van inget pris -_- haha xd men alla fick i allafall en blomma ;P

tänk i morgon är det skolavslutinig!! :D <3
fast jag kommer sakna väldigt många!!  sandra e kommer inte ens vara med på avslutningen för hon åker till Kroatsien "/

jag, malin,johanna har en sak som vi har "lovat" varandra att göra xd
haha, hämlis!! det får ni inte veta vad det är!

kan inte ladda upp några bilder nu, efter som jag sitter och skriver på pappas dator ! :)

puss å kram skummbanan! /minora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0