färga håret?

asså jag är inte helt säker på om jag vill färga håret igen .. asså jag vill inte fräga det utan jag vill tona det för då sliter det inte lika mkt på håret men om jag tonar det kmr det typ bli svart och det vill jag inte haha så det blir svårt men minora påstår iaf att hon ska färga mitt hår men ska jag färga håret ? ljusare ? mörkare ? elr ska jag ha som jag har nu med en ful utväxt
jag kmr göra som ni säjer så kommentera smart nu ;)
/malin

blond

ljusa slingor

typ orange

brunt ornge


mörkbrunt

och nu har jag så häär !


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Man vet aldrig vad det okända folket kan hitta på...

2009-12-19 @ 14:00:07
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: Minora

Spela roll om man färgar eller tonar.. Men ovasett vad du väljer ska jag iallafall smörja in såndra smörja i ditt hår!!! :D <33333

2009-12-19 @ 21:23:51
URL: http://minimalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0