bajs på dej ella !


filippa hade låst sitt lås på mitt skåp asså så jag inte kunde öppna det för hon  behövde jue öppna med sin nykel och sen så springer ella och tar filippas nykel och låser in det i hennes skåp haha ni kanske inte fattar men iaf så springer jag och filippa och jagar ella vi typ drar henne ihåret och allt men hon ger dej inte serriöst haha och sen så sparka hon oss och stämlp osv och på bilden har jag massor med rivmärken från ella hahah man ser inte så braa men det sviiider ! xd
/malin


Kommentarer
Postat av: bella:)

hahahah det va as kul:) haha ni fick ju eran hämd ida iallafall:) du jag har fan sår i hårbotten... och är helt mörbultad.... så några riv märken borde iinte vara så mkt.. och det var faktist 2 mot 1.... haha puss på dig ses i mrn<3

2009-12-02 @ 15:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0