jobbig träning !

hemma från träningen på tibblevallen nu.. :) den var sjukt jobbig !!
jag såg viktor och johan från min klass där och isak från perarel klassen ! del var lite pinsamt xd!!
såg också ondra som jag kände där :)
vi börjaade värma upp med springnig.. sen körde vi längdhopp och kula.
efter det började vi med springningen.. 100m och typ sån hära stafett när man r i lag :)
jag, julia, alice och sofia är i ett lag :)
vi frågade en friidrottstränare vad hans tjejer hoppar vi längdhopp han ba: 5,3m men dom e juu 95or!
vi ba: ofta ?! ;O vi är faktiskt också 95or (eller inte jag frida å julia då ;P men alla andra :))
aja, undra hur det går på tävlingen... ?
ska äta nu :) vi ses <3
/minora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0