bra träning :)

hemma från träningen nu :)
i början trafate vi typ bara om tärminen som kommer och tävlingar å sånt..
vi körde typ mäst grunder idag.. men det var jobbigt! ;) annars var det kuul !
i morgon börjar vi 08.45
hmm, undra vad jag ska ha på mig .. ? -_-
ajja, hittar väll på nått själv !
imorgon ska vi sammlas utanför bowlinghallen ( men gympan då ) sen därefter ska vi gå till tibblevalle som ligger precis bredvis och träna fridrott.. : / vi ska juu var med  på täby open.. ;O haha. får se hur det går för min del! vi ska tävla imot 95or. eller alla är typ 95or i gruppen. det är bara jag, frida och julia som är 96or xd hmmmn
ska ta en ducsh nu och sen äta middag :) sen är det väll godnattgodnatt.. kommer säkert göra massor med små saknar där i mellan..
kanske skriver nått innan jag går och lägger mig också :)
bye /minora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0