s o äger allt , elr hur sandra w ? xd

tjabbba bloggen, har varit en jobbig , rolig men samt tråkig dag idag haha , det jobbiga var kemin och fysiken idag men det roliga , ahha kanske inte var så specielt kul men på so:n (sista lektionen) så tog sandra världens fulaste bild på mej och ja menar verkligen vääääääärldens fulaste så jag fick lite damp på sandra så ja springer och jagar henne i klassrummet och då får vår fröken typ utbrott ?! iaf på mej , och sen tar ja sandras nnyklar :) haha och då springer sandra efter mig och sen när ja kommer hem så säjer mamma till mej att hon har fått ett mail av min lärare  som skrev att ja och sandra elr typ mest jag hade inte skött sej ?!? asså jävla piss marie ! och mamma ba - men nu tkr ja fakitskt att du ska gå och be om ursäkt till marie imrn  och ja baa - aaaaaaldrig
haha men ja får se hur ja gör ;) idag har iaf varit med matilda och minora i täby och alla vi har köpt present till sandra det ja köpte ... får sandra se när hon ska få den ;) mohaha , har precis varit ute och springt med julia asså det e fan svin kallt ! så vi ska inte springa nått mera . nu märkte jag att ja har skrivit jävligt långt haha inga kmr säkert orka läsa aja heeejdå / malinlindqvist

outfit:
munkis - hm
tröja - hm
linne - hm
jeans leggings - bikbok
puuuuusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaha aaa:D<3

2009-10-14 @ 22:08:13
Postat av: Anonym

ahhaha aaa:D<3

2009-10-14 @ 22:08:30
URL: http://spill.blogg.se/
Postat av: malin

hahahaha <3

2009-10-15 @ 21:52:01
URL: http://minimalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0