sjuuk -_-

hej bloggis !

som ni kanske vet, om ni har sett malins senaste inlägg så är jag sjuk "/
vrf just nu lixom ?!   har skit ont i halsen!
imorgon är det "klassens dag" ! vet inte om jag kan gå på det :s vi ska typ ha picknick på ängen och köra lekar eller 5kamp eller nått ! :) haha, hoppas det är fint väder!!
vfam snart är det sommar loovv och då ska det juu vara fint väder!!
man brukar kunna liga i och bada i havet den här tiden på året !!

aja, miss my friends!<3  fattar inte hur jag ska klara mig på sommar lovet utan alla ! <3

här ska jag tillbringa lite av mitt sommar lov!!
hoss några kompisar (Mikey) i canada!! dom har såå jävla stor och lyxig tomt!! ;O
bilder på huset å tomten:
      ja, det är deras tomt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0