hemma!! :)

heejjj allesammans !<3
kom hem från canada fån några tillmar sen :)
det är helt underbart där!!
kan berätta en kortis om allting.
ni har juu fårr höra om don första dagarna..
jag slutada typ vid dag 4:
På kvällen tog jag och mamma en nattbuss till new york :)
vi var där i 5dagar och shoppade mm.. :)
sen åkte vi hem till mikey m familj igen :) och så har vi typ bara varit där vid deras pol och softat! xd
pallar inte berätta mer..

imorgon så åker jag till mitt landställe "ingmarsö" med malin :) det ska bli kul! jag kommer att vara där i två veckor.
så jag kommer inte kunna skriva på ett tag. men men, det spelar juu ingen roll för det är sommarlov!!

ni kanske undrar vad jag har shoppat i new york ?
en klännig.
ett halsband till klänningen + örhänngen.
en bikini
6st t-shit
två till halsband
ett par örhängen
en skarf
jag her gjort en karikatyr, eller inte jag men jag har fått en
två new york t-shirt
en väska
en parym
en kräm

och massor med presenter..
har säkert glömt nått.. kommer kanske på det sen.
kan tyvär inte lägga ut bilder på resan nu. (sitter inte vid min dator)
men jag lovar att göra det när jag kommer hem från landet! :)
puss minora
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0