UNDERBAR TRÄNING!!

Shit ?!
jag vet inte vad som hämt med mig idag? ;O
den hära träningen idag har typ varit en av minna bösta i mitt liv!! :D
det gick sjukt bra!! Inte bara för mig utan typ för alla!! :D
* jag körde rundat flickis dubbelsalto för första gången i mitt liv! :)
* jag körde dubbelhalv, fast det har jag juu försig kört innan ;)
* jag körde tzuka!!! asså jag har typ haft så att jag inte var vågat köra det.. men nu så vågar jag igen xd OCH JAG KÖRDE UTAN PASS! XD
iallafall var det en underbar träning!!
julia & camilla körde också tzuka sträck!! & julia provade på att skruva i tzukan :)

okej, okej.. ni kanske inte fattar ett ord om vad jag platar om.. xd
men det finns juu alltid nån som förstår!! ;)

puss minora


Kommentarer
Postat av: emelie

SJUKT BRA TRÄNAT! jag skulle gärna varit där för o kolla, tänkte de först men ångra mig o nu har jag ångrat mig igen :P

2009-12-09 @ 22:33:05
URL: http://mliees.blogg.se/
Postat av: minora

´hahah!! xd <3

2009-12-10 @ 10:29:49
URL: http://minimalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0