rolig dag :)

nu e jag hemma från  sollentuna har varit en rolig dag faktiskt .
jag har shoppat 2 par byxor , ett par leggings med en dragkedja längst ner och sen ett par vanliga jeans :D
och i sollentuna cenrum så var fredrik och filip där ni vet dom dära roliga kända killarna som e med i nått pogram som heter fredrik och filip  nånting haha
och sen när vi skulle åka därifrån så fastnar bilen i snön så då mr det massor och behöver putta på bilen var att den ska rulla och det tog en stund men till slut gick det :)
haha ja det var typ det och om en stund ska jag träffa sabbi , miss her =)
/malin

haha jag i min brorsars keps :o

det jag hade på mej idag

så himla mkt snöö ute asså !

vi gör en snölykta ute :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud, ska du inte färga dina ögonbryn?!

2009-12-21 @ 01:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0