puss minora

ingen har lyckats gissa rätt på vilket land jag ska åka til på påsklovet ;)
så jag avslöjar det själv:
på påsklovet ska jag, mamma, & mammas "kille" kjell & hanns två döttrar stina & kajsa åka till Thailand :D Leon ska inte följa med för han vill hällre stanna hemma & spela hockey ?! ja vet, han är konstig.. ?
vi ska åka till en ö som heter "koh lanta" ena veckan & till en annan ö andra veckan ;)
det ska bli sjukt skönt att komma bort från det kalla sverige ett tag :)
men det är juu ett bra ag kvar.. :/
matilda ska föresten också åka till thailand efter nyår & hon ska vara på samma ställe vi ska åka till :D
kommer sakna henne!! <3

lite bilder på koh lanta :)

 



precis utanför hotellet!! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

2009-12-17 @ 15:36:31
URL: http://mliees.blogg.se/
Postat av: emelie

men jag gissade ju på thailand :O ? :)

2009-12-17 @ 15:37:05
URL: http://mliees.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter hotellet som ni ska bo på ?

2009-12-18 @ 14:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0