då var man hemma

japp!
har varit  täbban med rebecka, malin & fabi :) & så träffade vi matilda & tilda.
har handlat massor va julklappar & saker! :D
vi hade skit kul!! fabi sa typ massor av konstiga saker hela tiden xd
jag skulle hitta någontilg på S till gympan men hitta inget
han & becka hittade på massor av konstiga saker på s. men inget var bra!! xd 

dom jag har handlat till nu är iallafall:
♥mamma 70kr
♥pappa 35kr
♥leon 99kr
♥malin 76kr
♥matilda 50kr
♥sandra e 25kr
men har fortfarande ganska många kvar att köpa till..
själv köpte jag också lite till mig :)
* puder + borste
* ansiktsbortagning
* silverspray till uppvisning

puss minora

fräffade också alice i täbban!! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0