igår !

skrev inget igår för att jag hade ingen tid :(
men igår iaf så var jag med dom coolaste ,popo dido minime sanna :D
vi hade det as kul .
efter skolaan åkte jag och ella och tilda hem till tilda och spela in videosar dom kanske åker in på facebook hha vem vet men och sen åt vi på nån sushi resturang i täby och sen åkte vi hem till ella (minime & sanna också) och körde sms roulett och sen var det dags för bio . den var as rolig , vi såg på : har du hört ryktet om morgans ?
men idag så blir det plugg hela dagen för jag har biologi prov på ondsag -.-'
och föresten så kmr jag inte kunna lägga ut bilder ellr iaf inte nya för att min brorsa har min data och han kmr hem på söndag (altså imrn) :P ¨
/malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0