gårdagen

hejhej :)
han inte skriva igår.. så berättar en snabbis nu :)
jag vaknade hos julia. vi bestämde oss för att åka in till stan :) vi tog tunelbanan in.
jag köte ett linne, en långärmad randig tröja, ett diaden med rosett på, 2par örhängen, ansiktsmasn.
julia köpte lite kläder och sånt :)
vi åkte hem några timmar efter lunch.
påvägen hem såg vi maria när vi satt på tunnelbanan. han hade typ varit på ung08, gissa vad hon hade i handen? xd
sen på bussen såg vi några kilar som stirrade typ hela tiden.. !
: ska ni av nu ? tuff tuff tuff! haha, remember julia ? xd <3
sen när vi var hemma hos julia gjorde vi ansiktsmask igen :) (inte hemgjord!!XD)
idag har jag varit på mitt landstället. inte ingmarsö då utan lövlud :)
imorgon är det uppstartsläger :) tyvär inget sova över utan dag läger. aja, bättre en inget :)
ses / minora
bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0