dålig uppdaterning..

hejhej
bloggen å folket :)
har inte skrivit på några dagar, men det ska bli ändring på!
men jag har ju faktiskt varit på gympaläger :) fredag - söndag :) det var ett lyckat läger. inte så specielt. men kul endå :)
igår sov jag hos julia. mamma skulle igentligen komma hem från sin segling igår, men det blåste så mkt så dom blev uteblåsta och kunde inte komma hem xd haha. jag, julia m familj hade hyrt film att kolla på :)

"en shopaholics bekännelser"
den var bra!

idag sjussade julia mig tilll bussen. tack enu en gång till!<3
sen hade vi gäste hemma hos pappa. dom har åkt hem nu.
imorgon ska frida komma up till mig :) ska höra om julia också kan :)
tänkte höra om vi typ skulle tälta :) men frida börjar skolan på onsdag : / så frida kan inte..
jag, frida, julia, lina, marissa tältade 2007 och det måste göras om!!
men jag tror inte att vi skulle höra med dom.. aja, får se vad det blir..
om lina eller marissa se det här kan ni juu höra av er :) saknar er tjejer!<3
aja, vi ses
/godnatt minora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0