no outfit

sry ,lägger inte ut nån outfit för jag har ingen bild för att jag bytte byxor precis innan gick och då han jag inte ta nått nytt kort och nu har jag bytt om till mjukis kläder haha kompliserat? jaaaaa

tänkte bara rabbla upp lite grejor om mej :)

jag har spelat fotboll i drygt 3 år
jag är 13 år och fyller 14 i oktober
jag har många bästavänner
jag hatar när folk hackar upp sej på små saker
jag blir lätt irreterad på människor tyvärr
jag har gått i ellagårdsskolan och går i skarpäng nu
jag bor i ellagård
många säjer att jag är social så jag antar att jag e det
jag hatar att göra grejor själv
älskar att åka till täby ..fast ändå inte
jag älskar choklad
jag älskar att sova och att sova över med kompisar
vill gå till skolan varje morgon för att jag älskar mina vänner
datan är ett måste
om jag inte bloggar får jag ångest
det första jag gör när jag sätter mej vid datorn är att skriva ett inlägg , kolla bloggar , facebook , min älsklings twitter sida, en tidning/hemsida mm.
har världens stösta hemlighet som ingen vet (förutom min familj såklart)


hha aa det var lite iaf meeen seeees
/malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0