haha

hej,
vaknade typ nyss..'
gårdagen var jätte rolig! ;)
jag tror det var de konstigaste & roligaste bion jg varit på. asså inte filmen då då, utan vi (sandra, malin, ella & tilda)
vi satt längstfram så vi hade skitmyck utrymme! så alla hade typ "senen" som fotstöd. & så i början skrattade vi as mycket! (inte år filmen då då) & sandra ville hala tiden gå på toa och ingn ville följa med henne xd (hon vågade inte gå själv) och efter ett tag delande jag, malin & sandra på två säten. och sen började malin skvätta vatten på oss.. och sandra hade hållt på med annat så hon fattade inte få mycket om bion. och när det var typ 15min kvar av bion så tyckte hon att hon skulle gå för hennes mamma väntade.. xd
aja, ni kanske inte fattar ? men det var helt sjukt!! xd
jag, malin, tilda & ella tyckte iallafall att bion var bra!! xd
/MINORA


en bild vid bion igår xd
(inte så bra)
MER BILDER KOMMER SENARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0