sista dagen i sverige :)

ni har väll inte glömmt att jag  åker till spanien i morgon? =)
ska bli sjukt kuul!!
men är fett nervös, för jag ska flyga ner till spanien själv.. :S
okej, jag har flygit själv till spanien tidigare men då hade jag nån flygvärdinna som hjälpte mig :)
men inte den här gången nej.. nu får man klara sig på egna ben! xd
ni kanske inte viste att jag skulle hälsa på farmor & farfar där?
dom har nämligen en hus där, dom har varit där i typ 2månader nu & ska vara där en månad till..
jag kommer i allafall hem natten mällan lördagen-söndagen.
är jätte ledsen malle men kommer inte hinna hem till dn födelsedag :'(
/MINORA
Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0