jag älskar dej matilda ö !

från dagis till 7:an
och längre kommer det bli , vi har bråkat en hel del men vi blir alltid sams .
du är den finaste och roligaste personen i hela universum , kanske är jag inte är den snällaste mot dej har gjort dej veldigt illa har gjort grejor som e oförlåtliga , asså ja fattar inte att du förlåtrer mej, du e helt undebar matilda jag kommer alltid älska dej vad som än händer du finns alltid där och alla minnen e bäst du kommer alltid vara en stor del i mitt hjärta , ditt namn e redan inristat där..
/malin lindqvist
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh gumman<3333

Jag älskar dej mest våra minnen tsm är oförglömliga!<3 Utan dej så skulle inte den personen jag är idag finnas jag älskar dig Malin!<3

2009-10-11 @ 17:28:55
URL: http://mmaattii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0