stressig dag !

sry för att jag inte har skrivit under hela dagen men fyfaaan vad det har varit stressigt asså !
asså direkt efter skolan så skyndar jag mej hem haha elr jag och minora segar lite när vi går hem men det gick ändå ganska snabbt så jag var hemma runt 3 sen fick jag slänga i mig mellanmål och sätta på mej fotbollskläder och sen gå jätte snabbt till tibble där träingen var . sen kmr pappa och hämtar mej vid 20 över 5 så vi e hemma halv 6 cirka och då taar jag en skit snabb dusch och sen bblåser jag håret och sen plattar det elr ahahah det blev helt misslyckat mitt hår så jag satt upp det e två bullar ;) sen måste man jue också sätta påå sej kläder och sånt . alla som skulle komma på minoras tjejmiddag fick en varsin färg , jag fick mörkgrön , hihih ´personligen  hatar jag gröön så jag lånade gröna kläder av en kompis jag ritade och ett litet gulligt hjärta på kinden hhaa , såån e jag bara ;p  det blir tyvärr inga bilder från tjejmiddagen men imrn kmr det antagligen bilder från minora för hon hade en kamera och vi tog jätte många bilder /malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0