irreterad

den här texten jag kmr skriva är itne riktad till någon speciell utan till typ alla bloggare .. :
jag läser jätte många bloggar och man skriver jue typ om vardag och så men lxm jag tkr det e intressant att läsa om men sen när man börjar skriva sånna hära texter om typ bästavänner och typ om nån man hatar osv så tkr jag det e irreterande ibland iofs så skriver jag jue själv om bästavänner. men grejjen jag var irreterad på är att man aldrig säjer vem det e riktat till lxm om man vill meddela någon särskild person så kan man vell ändå skriva personens namn annars kan man jue misstolka det , så har det varit för mej , jag har lxm suttit och läst massor med bloggar och så plötsligt så påminner nån text om mej elr nån grej jag har gjort som nån har skrivit om och sen lxm kan man skämma ut sej rejält genom att lacka på den personen och så var inte ens texten om en .. haha ville bara säjja det att det e irreterande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0