Frågor & Svar.

Umg. om frågar för sista gången..:
Vilken skola gick ni i när ni gick på lågstadiet?
Vad hette er första kärlek? ;)

Minora svarar: Ellagårdsskolan, Niclas Edlund
Malin svarar: Ellagårdsskolan, Rasmus Nordlund


Tilda såklart :D <3 om FRÅGESTUND!:
hur länge har ni känt varann? xP
Gillar ni varm choklad och marshmallows? :D
kommer inte på ng mer just ny bby´s :/ :)<33333
ILY <3 ILY <3 ILY <3 ILY <3

Båda svarar: Vi har kännt varandra sedan 6-års.
Minora: har aldrig smakat!! xd
Malin: Har inte heller smakat det men med grädde :P


Julia om FRÅGESTUND!:
Om ni gick på linden när ni gick på ellagårdsskolan så...
Vilken "dörr" gick ni i (färg)?
Vilken grupp? :D
Vad hette den första personen ni blev kära i om ni varit kära? :>
Namn på sötaste killen i klassen.

Minora svarar: Gula dörren, fattar inte vad du menar med grupp.
men jag hade Yvonne som lärare.
Första killen jag blev kär i: Niclas.
Sötast i klassen: Jag har inte direkt någon speciel som jag giller eller tycker är söt. men det finns juu alltid några: Anton & Wilhelm
Malin svarar: Jag gick i gröna dörren .
vi hade typ inga grupper ?
den första killen jag blev kär i är Rasmus
asså det e vell väldigt många som är söta och gulliga men några som e snygga är Anton & Axel S


juuulia om FRÅGESTUND!:
Hur långa är ni? :)
Vilken skola går ni i?
Har ni liksom varit nere?
Är ni oskuld?
Ni har bästa bloggen! Men vill att ni ska lägga ut mer bilder, hare bra! (: <3

Minora svarar: ca 154.. men jag vet inte.
Skarpängsskolan
asså livet är juu alltid jobbigt ibland. men just nu kommer jag inte på nått specielt tillfälle..
ja!
vi försöker att lägga ut så mycket bilder som möjligt.. men vi kan juu alltid försöka med lite mer! :)
Malin svarar: jag e typ 163 kanske .
skarpängsskolan
man e alltid nere när man bråkar med bästa kompisar och familj så jag har absolut varit nere .
jaa ! och det e jag glad över !



Änniii om FRÅGESTUND!:
Hur mycket väger ni?? <3 :D

Minora svarar: har inte vägt mig på ett tag. men sist var det 37kg.
Malin svarar: för mkt!


sanna eklund om !:
vilka e dina bästavänner ?

Minora svarar:  jag kan säja att jag har tre ÄKTA bästa vänner! & det är minna barndomsvänner, alltså Matilda, Malin & Julia.
Men jag har fått mera bästa vänner genom det senast året, Sandra Eklund & Alice Stålhammar.
Sabina har också varit en äkta bästa vän till mig. men vi har tyvär inte jätte bra kontakt med varandra längre.
Malin svara: jag har 4 bästavänner . tyvärr har jag tappat kontakt lite med en av dom men vi e fortfarande nära vänner. jag har också fått värdigt många nya bästavänner men alla har inte varit äkta .


Anonym om !:
Vem är sötaste killen i er klass? =)

Minora svarar: somsagt, Anton & Wilhelm.
Malin svarar: haha Anton och Axel S


bara undra om FRÅGESTUND!:
hur många ggr har ni strulat?

Minora svarar: jag har tyvär inte haft kille på några år.. eller inte träffat någon utanför skolan.
så jag har inte strulat någon gång..
Malin svarar: i alla klasser jag gått i så alla varit väldigt omogna och blyga . och dom jag varit ihop med har också varit världigt blyga och jag själv har också varit det . så jag har inte fått tillfället än att göra det haha.


grhidoskgld om !:
HEEEEEEEEEEEEJ ÄR DU SÅN HÄRAOOOOSKUUULD? 8D

Båda svarar:  JA!!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0