<3

när det var den hära pea perioden så skrev man jue typ alltid massor med texter om varandra , och texten handlade jue om samma sak hela tiden . man skrev lxm du är hela mitt liv , jag älskar dej mest osv men nu tänker jag skriva en text till en som verkligen e mitt liv och som jag älskar mest...

en sak som jag vet säkert är att du är en äkta vän , du är inte falsk som nästan alla andra är . du ljuger aldrig för mej även fast jag kan ljuga för dej . men du lxm går vidare och glömmer det . jag skäms alltid så himla mkt när jag ljuger elr sårar dej för jag vet att du aldrig skulle göra nått sånt om mej , det känns som nån sticker en kniv i mitt hjärta när jag ljuger för dej men jag tänker så hära att jag försjänar det lxm . om jag tänker bakåt så har jag varit en väldigt dålig vän men sen kmr det fram massor med minnen också . dom starkaste minnena jag har är med dej , vi har lxm samma humor , du är den ända som förstår dej på mig och det e ja jävligt glad för . du är verkligen det finaste som finns inte bara utan på utan inuti .varje gång jag ser dej ,får du mej att le . när jag tänker så hära , vad skulle jag göra utan dej så börjar jag nästan gråta för jag vill inte leva utan dej . tänk om jag inte skullet gå fram till dej och sabina på dagis och börjat vara med er tänk om lxm ! gud vad hämskt . visst alltid har inte våran vänskap varit perfekt vissa stunder har vi verkligen bråkat så lxm det känns som vi inte skulle bli vänner med varandra men vi e bästavänner och bästavänner litar och förlåter varandra och det e därför du e min bästa vän för du lever verkligen upp till en bästavän du är till & med mer än så du är som en syster för mej . vi bråkar iaf som systrar iaf :P . det jag vill säjja med den här texten iaf är att texten alltid kommer att stämma vad som än händer , jag kommer alltid lita på dej i fortsättingen och jag ska  bli än bättre vän ! jag älskar dej mest


Kommentarer
Postat av: Matilda

Försöker du få mej å gråta eler!:D

Guud gumman jag älskar dej du är den bästa som har hänt mig§! Varje sekund utan dej e en saknad! Malin å Matilda föralltid så ere bara:D! JAG ÄLSKAR DEJ

2009-11-29 @ 22:56:54
URL: http://mmaattii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0