två dagar kvar!!!

tjenare :) <3

idag var en ganska lungn skoldag :)
förska lektion engelska.. jag och johanna gjrde bara nått papper sen sluta vi!
sen hade vi idrott. vi körde kubb innomhus xd! jag, matilda å tilda mot isak och två killar till xd haah. dom ägde oss !!
sen åt vi lunch och spela fotbill med killarna!
sen så hade vi vår sista spanska lektion i hela 6an!! NICE!
sen kolla vi klart på prinsen av egypten på so:n. och sist matte där vi fick tillaka ett gammalt matte prov !!
jag fick 19/25 xd

klockan sju kommer typ pappa och hämtar mig, då ska jag följa med på leons hockey -_- vet inte vad jag ska hitta på i 4tim nu..
aja, kommer väll på nått !!

juste det är bara två hela skoldagar kvar till sommarlov!!!! :D <33
/minora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0