till matilda

hej matilda , du brukar jue kanske inte läsa vår blogg s¨å ofta men ja skriver iaf om dej . vi har hållit ihop sen dagis i think . och ändå från dagis till 5:an var vi så jävla tajta du . du var fan allt för mej . du var mitt liv . jag gjorde precis som du gjorde och jag ville precis vara som du , för jag tykcte du var så himla perfekt och tyckte att du hade allt , men vad hände nu ? vårterminen i 6:an ska det ta slut där ? ska vi inte kunna dela allt med varandra längre . jag hoppas verkligen inte det tar slut mellan hos för du har verkligen betytt upp till 110% för mej , men inte längre ? du verkar inte bry dej om mej längre? och inte jag om dej heller? jag vet inte vad som hänt men något ! du är en äkta vän som aldrig försvinner i mitt hjärta ovasett vad som händer ! jag såg den hära meningen nån stans och den passar perfekt in på dej .

vänner kommer och går men äkta vänner består.

Kommentarer
Postat av: Matilda

älskar dej barndomsvän, det ska du veta<3 men vad har hänt mellan oss? saknar gamla tider!<3

2009-06-10 @ 17:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0