slappar dag !

hejssan bloggis :)

idag ca kl 14.00 träffade jag malle swajt å jojjo vid skolan. vi skulle lämna in pengar som man skulla sammla ihopp genom att tex. städa, ränsa rabatten mm. (dagsverk) pengarna skulle typ gå till fattiga skolbarn i andra länder :)

efter vi hade lämnat in pengarna tog vi en buss till täbban och va där :)
vi köpte typ bara nån klubba. fast sen år vi på taco bar :) jag å johanna dela på en nacho deluxe och malin å sandra dela på en!
sen efter ett tag så gick vi till tibble och skulle kolla om några hade nån kul träning vi kunde kolla på xd. fast det var inte där :/ ;)
hahah..
sen skulle malin på sin fotboll.. och då åkte oxå jag johanna å sandra hem.

och nu sitter jag här och har inget atta göra xd
eller igentligen har jag massor att göra men jag pallar inte göra nått...     tex    städa rumet -_-   so läxan mm..
 aja har inget med att berätta.. så hejdå vi ses / karam minora
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0