skolavslutning - sommarlov

hej alla sommar flickor / pojkar!!
idag så hade vi skolavslutning :D alla tjejer ahde jätte fina klänningar. kommer sakna alla otroligt mkt! vissa mer vissa mindre. vi började halv9 och typ sjöng sånger xd och sen gick vi till klassrummet och fick glass. sen var alla tvungna att krama våra mentorer xd.
efter skolan så skulle först jag, malin, johanna, sandraw och matilda och någta killar typ gå hem till wilhelm men så blev det inte, så vi tjejer gick till parkeringen och satt å prata, och sen efter ett tag gick vi till en lekpark och hade kul:D haha. se skulle johanna å sandra hem så då gick jag matilda å malin hem till mig och åt lunch. nu sitter jag å malin här och typ ska ladda upp bilder från igår och skolavslutningen idag!

                   
kommer sakna er tjejer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0