rubrik brist!

hej hej!!
gästerna som vi hade här igår är kvar.. :) eller dom har varit här i 3dagar och ska vara här tills vi ska till canada. dom ska också mee.. eller det är hockey kompisar till leon å pappa så dom ska juu såklart mee och spela hockey xd!
det har varit en fett skön dag idag :) eller jag har typ bara tagit det lungt. hockey killarna är från skåne och är helt sjuka!
jag, leon, anton å jakob var ute å fiskade idag, men dom har typ aldrig hållt i ett fiskespö förut så det gick ju jätte bra!! xd haha, livsfarligt att stå nära dom när dom fiskar!! anton skulle också köra båten påväg hem, och gissa hur det gick!? haha, fyy fan! xd men men.. skåningar asså.. !
men måste dra. ska äta kladdkaka nu :)

har inga bilder att ladfdfa upp från dom senaste dagarna.. för jag sitter inte vid min dator..
puss minora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0