canada!

hejhej sverige!
just nu sitter jag pa ett hotell i canada och skriver, sa det innebar att det inte finns dom tre sista bokstaverna i alfabetet XD. haha, men jag ska forsoka beratta om det jag hitils varit med om :)

dag 1: mikey m familj kom och hamta oss pa flygplasten typ vid 8tiden. vi akte hem till detas "palats" dom har saa jakla stort huuss och tomt sa dt inte ar sant!! :O
vi slangde oss direkt i deras pool. vi badade typ i fleva timmar den kvallen.
dag 2: vi var tvungna att ga upp 8 pa morgonen for leon+ hans lag skulle juu ha nan traning. och mamma, jag skulle in till stan sa det var den enda tiden vi skulle kunna fa sjuss in till stan.
efter nagra timmar sa skulle vi ga pa "hole on fame" (ett hockey museum) det var faktiskt ganska kul :)
vid 7tiden skulle vi igentligen aka upp i ett av varldens hogsta torn. men vi bestamde att vi skulle ta det nagon annan dag. i toppen va tonet ar det glas golv sa man ser hela vagen ner till marken :S
istallet akte vi hem till poolen och badade :P
dag 3: vid 10tiden kom alla hockeykillar hem till oss (mikey) och skulle bada.. :)
sen lite senare akte alla buss till niagarafallen (varldens storsta vattenfall). det var jatte coolt att se.
imorgon: jag vet inte riktigt vad vi ska gora i morgon.. jag vet bara att pa natten ska jag jag och mamma ta en nattbuss till New Youk :D

dom dagarna som varit nu har det varit 30+ men det ska typ regna lite i morgon och overmorgon :|
har i canada ligger ni hemma i sverige 6timmar fore.

malin kommer hem fran hennes land i morgon :) miss she och manga andra! <3
kram minora

kan inte ladda upp nagra bilder nu efter som jag sitter pa ett hotell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0