<3

jag vill bara berätta lite om vissa personer som har betytt väldigt mycket för mig den senaste tiden!

jag börjar med dig Malin:
Du är en person som alltid finns vid ens sida när man behöver dig! vi har kännt varandra sen  6-års! så jag känner dig väldigt väl!<3 även om jag inte alltid har visat det ut i 100% så har du endå betytt väldigt mycket för mig bästavän!
jag kommer aldrig att lämna dig!!<3

Matidla: Du är också en sån person som har betytt väldigt mycket för mig! vi har typ kännt varandra hela livet!! jag å din farmor å farfar har bott grannar sen vi föddes!! och i 6-års började vi i samma skola och klass! du har varit min magnet hela livet!! och jag kommer alltid vara det! släpper dig aldrig!

Julia: Du å jag börja i samma gympagrupp när vi var små! vi var dom som alltid var med varandra! tills dom hämska dagarna kom.. gruppen splittrades och flyttades och gjorde om flera gånger! så vi har gämt hoppat mellan varandra!
Men nu är det som det ska vara! och det går aldrig att skilja oss åt igen! <3

Johanna: Du och jag börja i samma 6a! i början brydde vi oss inte så mkt om varandra! Men sen så bytte du till min engelska grupp och vi hamna bredvid varandra! vi började direkt skoja med varandra! :) sen dess har jag insett att du betytt så enormt mkt för mig! det kommer alltid att vara vi! nu och föralltid!<3

SandraE: Vi började också i samma klass i 6an! i början var vi inte så mkt med varandra. men en dag när jag, malin och matilda var påväg hem från skolan så skulle du gå samma väg som oss hem. vi började prata med varandra mycket. sen frågade vi om du vill vara med oss! och det vill du såklart ;)<3 vi gick hem till mig och hade otroligt kuul!
sen dess har vi varit med varandra och hållit kontakten! jag älskar dig bästvän!<3

ni är dom personerna som betyder mest i mitt liv!!<3 älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0