musikal, uppvisning & släckten

varit en strässad dag idag!
förs så åkte jag & faster in till stan & kollade på high school musicla.
den var faktiskt sjukt bra! xd det var massor av gammla elit gymnaster så då körde dom endel volter ;)
efter så skyndade jag mig till hallen & så skulle min & ellas barngrupp vara med på den sista uppvisningen.
det gickl väll ganska bra! :)
nu är iallafall släckten här hos mamma. vi firar ytp min födelsedag. haha, jag vet jag fyllde år för typ en månad sen, men bättre nu en aldrig! :D
/minora

glömde min mobil hemma så har inte kunnat tagit en enda bild idag :/

det får bli en gammal bild på mig & matilda ibörgan av 6an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0