lite bilder från dagen


haha så jävla skön bild !

vi skrev berättelser på svenska , alla killa skrev typ röv och bajs hela tiden , omoget -.-
har inte tagii bilden själv, antagligen mini men rebecka brukar vanligtvis aldrig vilja vara med på bilder men nu fick vi deeej becka !och du ler till och med ! :D



årets första snöboll ! haha den hamna i sandras nylle :D

mitt hår blev lockigt efter jag stått i typ några timmar ute och det snöade
för er som inte vet så stog jag och några tjejer från klassen och sålde lussebullar m.m

en tråkig grej var att jag typ inte skulle gått till skolan idag för att jag var sjuk men gjorde det iaf och sen så efter att vi stått ute ett tag kände jag mej ännu mer sjuk så då kunde jag inte följa med sandra matilda & minora och gå på resturang :( aja thats life ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0