haha så jävla roliga !

tagen från en blogg, kom inte ihåg vad den hette xd

Lilla Gunnel kommer hem med sitt provsvar och visade det för sin pappa.

Där stog det IG.

-Vad betyder IG?, sa hennes pappa.

- Inteligenta Gunnel, svarade Gunnel

- Brukar ni tala i sömnen?
- Nej, men däremot talar jag när andra sover.
- Hur så?
- Jag är lärare.

- Alla går framåt i vagnen, ropade konduktören.
En av passagerarna var till slut framme vid sin hållplats och var på väg att gå av utan att betala.
- Va, tänker ni inte betala, undrade konduktören.
- Betala!? sa passageraren. Jag har ju för sjutton fått gå hela vägen...



- Vad heter du?
-Karl utan X.
-Men karl stavas ju inte med X
-Det var ju det jag sa!


/malin


Kommentarer
Postat av: tilda

tråkiga.... fattar ju inget xP <3

2009-12-12 @ 22:45:52
URL: http://liillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0