:D

nu e jag hemma frånt täby :)
shopping :¨

söta va ?
tofflor - HM 99:-

haha när jag kom hem märkte jag att jag köpt en matchande bh :o kul
bh - HM - rea 50 :-

hårfärg ! minora ville färga mitt hår så då blir det efter jag har kommit hem från fjällen
hårfärg - HM 50:-

nu ska jag packa färdigt det sista och sen ta ett varmt bad :D
haha den e redan full :s

om ni undrar vrf jag packar är för att jag ska till fjällen imrn :)
asså konstigt nog tkr jag att det ska bli jätte mysigt och skönt att komma bort från allt men kmr såklar sakna vännerna !
och sandra : miss u too!  och vad kul att du också ska till fjällen hoppas att vi ses även att vi inte ens ska till samma ställe haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0