bästavän

den det e jobbigast att bråka med är ens bästavän elr hur ?
men man måste jue kunna diskutera utan att det startar ett bråk men så blir det typ inte i vår skola
utan att om man bråkar(diskuterar) om nått så blir man sura på varandra och ignonerar varandra och sen dagen efter löser det sej men sen kommer det upp ett nytt bråk och sen löser det sej nästa dag och det känns ändå som en trygghet för man vet att det kmr lösa sej dagen efter men ändå lxm dom bråken som kmr upp i vår skola är så onödiga  så de e inte e sant asså. men nu iaf har jag börjat bli lite ovän med min bästavän och jag hoppas verkligen att det löser sej för nu e det jue jullov och hon ska resa bort i typ en månad så då kmr jag inte träffa henne på jätte länge så jag vill verkligen bli vän med henne men det e alltid jag som säjer förlåt och jag e trött¨på det men jag blir också trött på att ingen tar första steget att säja förlåt och det e nästan alltid jag som får börja . men visst ibland kan bråket uppfattas som om det e ens fel men ett bråk kan bara startas av två personer.. det sa du själv.


jag hoppas allt löser sej och att vi slutar bråka om sånna här småsaker !
/malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0