skola ?

helloo!
är hemma hos rebecka nu :)
hon håller på att locka malins hår :D xd
idga gjorde vi typ aktiviteter ute och tävlingar mellan alla sjuor. 7a, 7c, 7e & 7f. 7a vann!!! ;D min klass.
man skulle typ ta ut olika personer som skulle köra olika grenar.. jag, rebecka, ella & john var med på limbo !! xd jag kom 2a av 16 ;O haha, dåligt ? men det var fett pinsant för 4 klasser satt och kolla på och skrek!! fick cp ont i mitt ben!! vet inte om jag kan träna ikväl.. :S men jag kommer i allafall till träningen!
imorgon börjar skolan som vanligt. eller vi ska ta skolfotto.. ska typ ha på mig min nya svarta kofta, svarta shorts & linne.
nu ska vi hitta på nått kul ;D ses
/minora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0