nu har skolan börjat på riktigt..

har precis kommit hem från skolan
vi har inte börjat få några läxor en ;D eller joo.. plasta bocker.. har typ redan plastat 3böcker. och vi har lixom inte ens fått alla böcker .. haha, men jag & matilda äger iallafall på att plasta böcker! fick inte en enda "bubbla" på min bok xd!
har faktiskt inga planer på dagen.. hhmmn
göra någott?
§
bilder från idag :) :

rebecka<3

johanna & sandra w

me!

minora, sandra & rebecka

försök på att klättra upp! xd

rebecka sa att johanna först skulle få 100kr om hon klättra upp.
sen sa hon att hon skoja! att vi bara fick ett tuggummi!
så skulle jag klätra upp. killarna ba: den kommer braka! då kollade jag upp då var det bara en lite typ pinne den satt fast i! xd

bye minora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0