göra ngt?

godmorgon alla!
inatt var den första natten jag sov hemma hos mamma på hela sommarlovet ? ;O
haha, har typ inte varit hemma någonting!!?
*först var jag på gympa läger
*sen midsommar på landet
* sen canada och new york
* sen landet 2veckor
* sen skärgården med pappa2veckor. kanske nån dag hemma hos pappa där..
* sen öland 5dagar
haha, mycket resande.. :)
sen har jag uppstartsläger kvar :)<3

aja, iallafall.. igår stog jag först vid täbygallopp med mamma. (loppmarknad) lite tråkigt kanse.. men jag fick i allafall flera hundra :D
sen efter det var jag  med julia hela eftermiddagen och kvällen. mamma kom och hämta mig vid halv11.
haha, julia och jag flamsa runt som vanligt!!
bilder kommer sen!! 

idag vet jag inte vad jag ska göra.. om jag inte får tag på nån så följer jag väll med mamma till saltsjöbaden..
ring om du vill hitta på nått !!!

/minora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0